Komiskt men ändå så sorgligt.

Var tvungen att skriva igen innan sovat


Jag läste en blogg nyss, och jag har nog fått skratta så mycket att jag håller på att kissa på mig!!

Det stog så flummiga saker och BARA massa lögner. Grejen är att jag vet exakt vad den här personen har gjort ikväll!! Och den hade skrivit helt annat på sin blogg.

Haha dåligt självförtroende eller?? Kanske vill att folk ska tycka denne är cool?
Lite sorligt är det iaf måste jag medge. Att vara så uppmärksamhets krävande är bara någon som ligger på botten, kanske förtjänar denne lite med uppmärksamhet för att slippa känna sig så mobbad? :S

Lite tråkigt är det att se att vissa måste hitta på lögner för att vara något, eller för att den tror att den blir något?

Åå andra sidan så känner jag den här personen rätt bra, och det är en helt hänsynslös och sympatilös människa. Så på ett sätt kan jag erkänna att jag tycker det är riktigt riktigt roligt. För vissa människor förtjänar att bli drabbade så som dom drabbar. Och denne blir drabbad pga sin personlighet så har den helt enkelt ingen kvar typ. Sorligt att vissa måste få sig en rejäl läxa och inte ens då bättrar sig?

Oftast kan man se vad man gör för fel, men denne verkar inte förstå något alls?

Som igår var det också massa lögner om vad dennes skulle göra och hade gjort osv. Det visade sig också vara ren bullshit. Denne satt ju helt ensam igår. Kanske för ingen längre bryr sig, när inte denne gör det?


Jaja var tvungen att skriva av mig pga det komiska men samtidigt det sorgliga i det hela.

Hoppas iaf denne ser det sorgliga själv, och gör något åt sina mytomani fasoner? Annrs kommer den inte långt.


Tragiskt tragiskt...






Kommentarer
Postat av: Tess

hahah fy vem??? de e många som är mytomaner... de finns fler än man kunnat tro

2010-05-02 @ 16:40:44
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0