I never gonna treath you bad cause I never wanna se you sad.




Boyzone - Father and son
Verkligen fin låt. Ska spela sönder mina barn med den!!

Istället för ett klädesplagg idag så kör vi ytterliggare en låt. Denna också från Boyzone. Dom är gamla men så så fina, man kan verkligen komma in i vissa "mood" med olika låtar.

 


Boyzone - I Never gonna say goodbye


Träffade ju också en kille idag som jag dejtade (eller nåt) för flera år sen, och även fast det inte är något idag så gillar jag iaf sånt. Jag fick en varm kram, och av någon konstig anledning så blev man faktiskt varm inombords!

Grejen är att det blev fel mellan han och mig förut eftersom jag gillade han rätt mycket men inte vågade säga det, och jag trodde inte han var intresserad. Så jag var jätte förälskad i han länge, tills jag bestämde mig för att släppa han. Och då träffade jag en ny kille, och när jag och den här killen varit tillsammans typ en månad så ringde den andra (han jag egentligen gillade) och då berättade han iaf att han var jätte kär i mig och ville ha mig, han kunde inte sluta tänka på mig osv. Då svarade jag att jag hade ny kille och verkligen ville satsa på honom... 

Felet då var att min dåvarande pojkvän faktiskt inte älskade mig, men det gjorde den andra. Så ett fel val var vad jag gjorde!!!

Men jag har ju släppt alla känslor idag så det gör inte mig något, men det är en en gång den här symboliken som spelar in, att han faktiskt blev riktigt ledsen över vad jag svarade. Och det visade på kärlek. Som ju som sagt är den starkaste och viktigaste känslan någonsin.

Så därför blev det varmt med en kram från han idag!! 

 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0