Massa saker ni kanske undrat om mig ;)

Jag hittade faktiskt det här på en sida och tänkte njaa varför inte. Kan ju alltid vara ett bra sätt att svara på saker utan att göra inlägg om allt så ni ska lära känna mig :) Här har ni iaf lite!!



Förhållanden
Är du singel? - Ojaaa
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Japp :)
är du kär just nu? - Nej nej

Om mig
namn? - Tammy Grey
när fyller du år? - 9 Februari
några piercningar? - Lite här och var ;)
vad har du på dig just nu? - Klänning och tröja.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att jag vaknar pigg senast nio!!!
vad tycker du mest om hos dig själv? - Haha... jadu...

Mina vänner
vem vet allt om dig? - Nadja Och ett ex till mig :P
vem är den roligaste av dina vänner? - Nadja skrattar jag alltid lika mycket med... eller är det åt? Nej skoja ;P
vem av dina vänner är mest "evil"? - Madde utan tvekan! ;)

Min familj
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Hehe med tanke på att pappa e död så nääe?
vem är farligast i din familj? - Jag och mina graviditetshormoner :)
har ni något husdjur? - Två kissar 
vem står för underhållningen? - Sessan
vem sover du oftast med? -  Sessan :) 

Om dagen
vad har du gjort? - Haft ont i ryggen och klagat :)
har du varit glad idag? - Gladare har jag varit.
vad ska du göra nu? - Sova strax
vad har du ätit idag? - Lax och majs :)
har du duschat idag? -  hehe nääe (A)
vad händer imorn? - Ska på fika i min gamla skola :)

Mobilt
Vem ringde dig senast? - Ähh någon från dolt som la på?
Vem ringde du senast? -  Cassi :)
Vem sms:a till dig senast? - Madde eller Nadja, dont remember :P I samma veva iaf haha
Vem sms:a du till senast? -  Madde

KÄRLEK

Är du kär just nu? - Tror jag redan svarat på de? ;)
Har du kysst någon idag? - nääe
Är du romantisk? - oja :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? -  Ja flera flera år sen, shame on me!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - japp
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - när jag gick i första klass frågade en kille som hette Alexander chans på mig :) 
Hur länge höll det?  - Ett par månader kanske?
Hur länge var ditt kortaste? -  Inte en aning ^^
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel :)

FÖRHÅLLANDE
Är du en bra pojk/flickvän? -  Jag e den bästa flickvännen!
Vem sov du senast bredvid ? -  Vanessa? :S
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Yepp
När fick du din första kyss? - 12 kanske? Riktig kyss alltså.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Typ 22 var mamam tror jag?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Ja kanske, om jag var riktigt kär :)
Vad är mest tändande på tjejen/killen utseendemässigt? - Rumpa, käkmuskler :)
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Typ jeans (snygga) och en tröja! Men mode iaf

Vad tycker ni om det här? Tycker ni sånt är roligt att läsa? Eller borde jag sluta med de? ;)


Kommentarer
Postat av: Tess

sandlåda dejt måste vi fixa =D

2010-05-20 @ 23:56:37
URL: http://rejment.blogg.se/
Postat av: Johanna

Var med och tävla om 6 st biljetter till galapremiären av streetdance 3D. Kommer välja ut 3 vinnare, lycka till! :)



http://johannalicious.blogg.se/2010/may/vinn-6-st-biljetter-till-galapremiaren-av-str.html#comment

2010-05-21 @ 10:53:16
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0