Mysig dag

Ja jag har inte uppdaterat ngt för jag har legat helt sänkt. Gick upp med Vanessa imorse till dagmamman och sen gick jag hem och däckade igen tills det var dax för hämtning!! haha. Lagom slut
Jag tvättade inte ens av mig sminket inatt, så imorse när jag lämnade Sesiless så dök jag upp hos dagmamman med min vackra indian sminkning. Fast ännu mer vacker idag då jag dessutom hade sovit med den!
Man kan ju inte alltid vara het!

Sen gick vi iaf till centrum och mötte upp Vackraste Annie och Jimmy, och gick och åt på doncen, snackade och hade allmänt mysigt!! Man inser verkligen hur mycket man saknar henne när hon inte är här =( För dumma hon flyttade till ännu dummare Helleforsnäs! Men när vi väl träffas så är det underbart!! Förgyller hela ens dag. 
Men sen var hon tvungen att åka hem till sin familija igen i H-näs så nu får jag längta tills i sommar då vi får träffas igen!! Förhoppningsvis!!

Och nu har jag iaf kommit hem med mitt sjukligt övertrötta barn och lyckats få henne i säng. Små kollar greys anatomy lite. Sen ska jag uppdatera er med mer information ;)

Här får ni lite bilder!! (Kunde tyvärr inte ta några igår från skivan då jag hade glömt minneskortet till kameran. Så typiskt när jag väl hade hittat bat laddaren!) suck!

Lite olika indian posebilder!!





En där flätorna var bort!


Hittade bilder från skivan också!! Fast hatar den här bilden, jag ska iaf fixa mina tänder. haha
Och näsan!


Teddy och jag!



Jennifers bästa vän och sen Jennifer!!
Ni måste ju få se den som stod för min varcka utklädnad :)



Sen finfina Annie! :)
Hade ingen på henne från igår, så fick sno en från fb! buuuus ^.^

Hoppas ni haft en trevlig daag!



Kommentarer
Postat av: maaartina

Haha, det såg inte ens ut som du fört :) Det vart ju skit bra :)

2010-05-27 @ 09:08:38
URL: http://bymarty,blogg.se
Postat av: jennifer

hahahah otroligt smickrande bild på mig tammy. ;) Men det var jättekul att du och bebis kom :D -OCH DU ÄR SKITSNYGG! :D <3

2010-05-27 @ 17:43:35
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0