Nyss kommit hem.

Japp drog ner till centrum vid tolvtiden och fick ÄNTLIGEN i mig min älskade mjukglass. Åhh va gott de va ^^

Sen iaf handlade jag lite saker, typ ett bollhav till Vanessa i födelsedags present ^^, ett par skor till henne, rosa tygskor, sen handalde jag smycken till min indian utstyrsel som jag ska ha om bara en och en halv vecka. haha ! Fjäderörhängen... jaa och sen blev det lite kläder och så till babesen.

Ni får bilder sen! :)

Sen borde jag ju tagit en bild till er på min glass så jag kunde sukta er lite, men jag hann sluka den innan kameran kom fram =/... God va den iaf! :D

Men nu är jag heeeelt slut, har gått i flera timmar och får ju så ont när jag anstränger mig. Så nu blir det till en lugn hemma kväll .. höhö



Tänkte också starta något nytt. Veckans tanke ska det heta, och det kommer va om olika tankar jag har i olika sammanhang och sånt som man liksom funderar på men aldrig riktigt får något klart svar på? :)

Vad säger ni om det? Hiss eller diss? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0