Nytt nummer

Äntligen har jag tagit mig i kragen och gått och lämnat in min telefon, den gick ju sönder i typ.. december?
Och jag har verkligen inte haft ork, eller lust att lämna in. Men idag gjorde jag det. Nu är bara problemet att jag endast har EN extra telefon, och den telefonen fungerar inte högtalaren på. Vilket betyder att jag inte hör när någon ringer. Jag måste helt enkelt titta på den hela tiden för att lyckas SE när jag får ett samtal :(

Jaja om ett par veckor har jag tillbaka min telefon 2-4 v. Och då ä den kanske som ny ;)

Ett problem är bara att det lossnat lite delar på den, och ärligt det är inte mitt fel, för det ramlade bara av, jag svär!! Men självklart så ser det ut som en tapp skada :( Och isåfall skulle det kosta nästan 1000 att laga, och ja... så mycket pengar kan jag ju inte bara hosta upp :(

Så får se, kanske jag får leva med att den är så trasig?

och juste, jag stänger av mitt gamla mobil nummer idag också. Så alla vet. Skickar ut sms till alla som ska ha nya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0