Om 12 min

så ska jag ju in på arbetsintervju. Och jag har faktiskt hållt mig lugn tills imorse, inte brytt mig speciellt mycket. Tills jag pratade med min min jobbcoach och hon skrämde livet ur mig!!

Faan är så nervös att jag håller på att kissa på mig, hon fick det att låta som om han typ kommer döda mig där inne? Ställa massa skumma frågor, kanske får han mig tillome att gråta och är jätte hemsk ;(

Men men måste andas, nu är det tio min kvar.
Och jag sitter ju såklart i centrum, har ju skrivit ut mitt CV. Så tar bara typ två min att gå.

Men jag avliiider, stressade som en idiot till centrum också, så jag har så ont att jag tror min mage ramlar av strax.

Jag har ju berättat att mitt ärr efter kejsarsnittet gör jätte ont när magen växer? Ja och det gör såklart sjukligt jävla ont varje gång jag går för snabbt eller så eftersom jag då anstränger magen. Och det är ett rent helvete. Trodde att jag skulle svimma på vägen. :(

Men jag klarade mig, så hoppas bara att jag inte svimmar där inne och arbetsintervjun blir inställd pga att jag måste till sös? HAHA. Då dör jag :(


Nej för faaan nu måste jag gå och dricka vatten, sen ska jag på intervju. Vi hörs sen alla :)

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0