Orkar jag? Jaaaaa tror de...

Pratade med Maddisen nyss. Eller smsade, men skitsamma. Dom ska iaf hem till Anna, hennes kompis som jag träffat några gåner när jag var yngre. Och där är det fest!!

Så Maddis bjöd med mig. Jag undra ifall jag orka, men samtidigt så är det typ fem min hemifrån mig. Så skulle jag bli skiiiit seg så är det ju bara att knata hemåt?

Yeees, vi kör på det. Nu ska jag fixa mig lite, sitter ju faktiskt i mjukis och slapp t-shirt. Kanske ska va lite fräschare där ;) Även fast jag e gravid så skulle nog folk kolla lite snett :(

bye bye mjukisar, here i come leggins och mascara :)

Hmm, mascara?? Faan det är ju typ evigheter sen för mig? Kommer jag ihåg hur man sätter på det?

När jag var tillsammans med mitt ex i ett halvår så tror jag att jag sminkade mig ty... tio gånger i början.. sen tog det stopp ^^. Såå jag får väl ge mig på ett försök iaf? Får se om jag e svart runt hela ögonen sen. hehe

Wish me good luck!!

Kanske blir detta resultatet? Haha faiiiil.

Kommentarer
Postat av: m a t i l d a

svar; tack så jättemycket :)

allt bra med dig då :) ?

2010-05-08 @ 21:26:37
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: ida :)

fin blogg :)

2010-05-08 @ 23:54:44
URL: http://idaaaarydahlnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0