Så mysigt ikväll

Först har jag haft min kära Nadja här hela kvällen! Älskar när hon kommer förbi, har alltid så roligt och mysigt. Saknar ju henne när vi inte träffas så ofta :(
Men det ska vi ju bli bättre på :D


Hur som helst så kom ju min pojke förbi efter att hon hade dragit så vi sitter och har det über mysigt jst nu!! Men jag börjar bli halv trött så funtar på att gå och sova? och han ska ju ändå jobba imorgon?...


Men alla vet väl hur det är att vara nykär? Att sova klockan tio funkar ju faktiskt aldrig, haha.
Man har alltid så trevligt och är fylld av kärleksrus, och vägrar låta kvällen ta slut, man liksom glömmer bort allt som är runt omkring.

Jaja nu vill han att jag kommer och lägger mig. Dax att krypa till kojs :)


Hoppas alla får en lika underbar natt som mig ^^
Gonatt gonatt sweet dreams alla



Ska gå och få kärlek nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0