Som vanligt

har jag varit dålig idag på att uppdatera, men faktiskt så är läget som så att jag satte på datan för att skriva, men då kom precis Mamma och Sessa hem, Dom hade handlat i centrum, och köpt en morsdagspresent till mig för imorgon :) Så kollade allt dom hade köpt. Lite till bebis i mage också!!
Och sen kom precis Madde förbi på en kaffe. Så därför har jag varit rätt upptagen. Jag och Madde satt ju och målade med Vanessa säkert en timme? haha :)
Konstvärk blev de ;)

Sen har jag varit inne och kollat på vagnarna osv, och jag hittade fler färger än vad jag sett innan? Skit ballt ju. Så jag ska kolla igenom alla vagnarna igen och se om jag vill ha någon av dom andra lite mer "balla" istället!! Lägger in bilder sen om jag orkar (A) haha.



Fick ju rosor idag också!! <3


Till bebisen! Geting dräkt. Framsidan


Baksidan!
Visst är den underbar? haha älskar den, så jääävla gullig.
Kan han ha på halloween ;)

Sen ska jag lära han säga Bzz bzz! :)


Kommentarer
Postat av: TUvaling

Men gud vilken söt! Tänk vad gulligt det kommer vara om han lär sig "Bzzz:a". Haha.. VIll du ha ett halsband med barnens namn på? Jag säljer sånt..

2010-05-30 @ 12:43:05
URL: http://tuvaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0