Svar



Hehe va gulligt att du frågar mig. Väldigt smickrande faktiskt :)

Ja det beror på om du menar självaste kamouflage färgat? Eller khaki och beiga färger?

Khaki och beiget tycker jag är fint om du matchar det bra och sen såklart om du passar i det.
Däremot kamouflage gillar jag inte alls. Känns väldigt mycket "förr i tiden" och väldigt billigt.

Jag har för bara ett par veckor sedan köpt ett par beiga lite militär stuks leggins. Jag passar inte speciellt bra i beiget, det är inte alls min färg. Men om jag matchar det bra så kanske jag kan va lite gullig iaf? Det återstår att se. Haha.

Här får du lite som jag tycker är fint ut "militär" modet :)


Bubbleroom.com skotrend.se hm.com


Ginatricot.com


Ellos.se ginatricot.se hm.com

Hoppas du gillar det. Jag är iaf inne på stilrena kombinationer!! Du kanske vill ha mer skrikigt militär. Men det är iaf vad jag skulle tycka va snyggt :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Sv: Jag gillar verkligen svaret! ;) Ja du, jag tycker nog mer om khaki och beiget färgade kläder, kamoflage är inte så snyggt tycker jag.



And I think I'll go with khaki ;) Kram!

2010-05-09 @ 23:34:20
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0