Svårt va? :)

Fundera lite mer ;)

Först så var tanken att jag och Sessa skulle ut på gården bara, med bara en liten kortis till liljeholmen för att hämta papper.
Men jag försökte locka ut Madde och Daniel för lite extra sällskap, men eftersom dom redan skulle iväg så kunde dom inte komma ut. Så vet ni vad vi gjorde?


Jag och Sessa följde med dom på medeltidsmuseét!!!!!

Helt otroligt va? Första gången jag frivilligt gick på museum, och jag gillade det. Riktigt mycket. Det var jätte mysigt, och tillome Vanessa tyckte det var kul. Så museum ska vi på igen :)
Jag och Madds funderade lite på att dra till tom tits någon dag... och jag vet ju själv hur mycket jag älskade det när jag var liten. Man hade ju hur roligt som helst. Så Vanessa skulle säkert trivas där.

Dock så var väl det mest intressanta för Vanessa idag dom där knapparna man kunde tycka på så att en tant började berätta massa saker på en tv. haha. När min morbror fråga vad det fanns på museét så var det de enda Vanessa
 kunde komma ihåg. "Flickan på tvn" sa hon bara :) Det var tydligen viktigast.

Hur som helst så har jag bara en bild från museét, och jag orkar inte hämta kameran, så ni får se imorgon :P

Det blev iaf en riktigt lång dag idag. Jag känner mig helt slut faktiskt. Inte van att gå runt och utforska så mycket (A)

Men riktigt mysigt var det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0