tårta på gården

Vi köpte med oss tårta för att fira morsdag idag också! Och såklart tog vi ut den på gården i solen, som försvann när vi kom ut, men ändå ;) Mysigt iaf för Sessan och oss. Hon fick busa runt massa, cykla osv och vi läste tidning och satt och pratade å öppna presnter såklart! höhö


Armbandet från Sessa i present, och ett presentkort på hm fick jag också!!
När vi varit ute ett tag så kom också våra grannar ut Neda och hennes hund Basse. Hur trevligt som helst, Tror vi pratade säkert en timme, om allt och inget! Blir faktiskt fascinerad över hur öppen, rak och ärlig hon är! Fler som hon behövs. Som vågar prata om saker öppet, och inte skäms över att säga vad som e rätt och fel. Och hon är också väldigt godhjärtad. Hur gullig som helst!!

Och hennes hund Basse är nog världens mest väl dresserade hund (?) Helt sjukt vad snäll han är och vilken pli hon har på han. Han är verkligen hur go som helst, och världens snällaste mot barn. Typ Vanessas bästa kompis ^^. Dom älskar varandra och blir alltid lika glada när vi träffas! Och det är så skönt, fast han är en stor schäfer så behöver jag inte oroa mig när Vanessa är med han för han skulle inte någonsin göra ngt. Hon kan göra vad hon vill, men han bryr sig inte. Han e lika glad för det ^^ haha!




Åhh va kär jag blir ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

eheh vem kan inte blir det :))

2010-06-30 @ 09:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0