Usch idiot dag

Är bara på allmänt graviditetshumör, ni vet typ allt är irriterande och i vägen :)

Spelar ingen roll vad nån säger eller gör, eller ifall katterna råka gå framför mig i köket så får jag ett hysteriskt utbrott och blir skit arg, har redan lackat sönder ca tio gånger idag. Gaaah va jobbiga alla är!!
Och jag sätter på datan för att få skriva av mig lite, men då har plötsligt 9 sidor av tio blivit blockade av min dator.

Och eftersom jag är så fylld av agressions hormoner så finns det inte en möjlighet att jag kan få tillräckligt med tålamod för att ens kolla upp problemet, och skulle jag ringa en kompis och be om hjälp så skulle jag slå sönder datorn om det inte funka. Så jag ger upp dagen för tillfället. Jag ska ta med mig en tidning och lägga mig och sola på ballkongen. Om nu min J**** mamma kunde bli klar med att hänga tvätt någon gång!!! Att allt ska ta sån satans tid. GAAAH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0