Vad e de me mig???

Jag gick ju som sagt till statoil för att jag var jätte hungrig och ville ha ngt att äta.
När jag väl kom dit så var jag inte hungrig längre utan bara sugen på jordbubbar, men dom hade ju inte det, så de blev en smultron vatten istället. Och jag har inte känt mig ngt hungrig alls, fram tills nu!!

Nu känner jag mig nästan döende av hunger, jag bara måste ha ngt att äta.

Men vadå? Jag är inte sugen på ngt, finns inget jag vill ha. Men jag måste mätta hungern... åh jag avlider. Det är så surt :(

Undrar om man ska ta sig skinkmacka med oboy igen? (eller kalkon mena jag, hatar skinka. blää)..

Eller om man ska se om ngt annat finns? Nääe lutar mot skinkmacka va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0