Man ska inte ropa hej...

Förrän man är över bäcken. Nej, så är ju ord språket. Neo min kära lilla son tog endast en power nap på tio min. Hehe, nu är han piggare och gladare än någonsin. Ligger och pratar och ler massa. Tittar på mig då och då, och så fort jag tittar på han så ler han, sen tar han tag i tutten snabbt. För att sen göra om det här tio gånger.... Tjugo gånger... Hundra gånger. Det är bara massa bus i min lilla pojke. Han brås på sin storasyster! Fast den lilla tjejen ligger iaf och sover just nu, bara en tidsfråga innan hon också vaknar! Haha. Wish me luck! Good lök

Kommentarer
Postat av: t

fin blogg :)



va gärna med i dagens blogg som kommer upp kl 10 :D



kramar

2010-11-18 @ 07:50:01
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0