Ny lägenhet!

WOHO! Idag ringde min gamla soc kontakt som hade fått ett samtal av hon som har hand om förhands turen inom lägenheterna. Det verkar som hon har hittat en lägenhet till mig! En trea i ringen. Vet inget mer nu, väntar på att hon ska ringa mig. Men hon har tydligen haft fel nummer, därför hon inte hört av sig än:-( får väl vänta tills imorgon eller nästa vecka! Nu har hon det rätta iaf. Men är redan nervös, kommer bo helt ensam. Ska laga mat, tvätta, städa, diska osv! Åh herregud...

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag bor ju nära dig så de ba hojta till om du behöver hjälp så knatar jag över i tofflorna hihihih

2010-11-16 @ 11:45:53
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0