Tack!

Fick massa söta kommentarer i förra inlägget om att jag har fin blogg! Tack alla söta :-D men problemet är att det inte ska vara så stort mellanrum mellan inläggen och menyn. Ska försöka fixa men har inte haft tid i helgen. Så det kommer snart :-P


vännerna har bytt av varandra här iaf.

Först var vi hemma hos vanessas pappa igår på dagen och fikade och snackade lite. Sen bjöd dom på god tacos också! MUMS! Det var iaf jätte trevligt. Träffade hans tjej också som var jätte gullig. Och fick veta att dom ska gifta sig på midsommar! Så till det säger vi Grattis :-D

Vi kom iaf hem runt sex tiden och då dröjde det inte länge innan jag fick söta sarah på besök. Hon stannade tills natten och bara pratade lite, bland annat om spöken. Och hon berättade en historia som fick mitt hjärta att sätta sig i hajs gropen. USCH! Jätte läskigt. Sen pratade vi också om vilka bilder man målar upp av folk innan man träffat dom. Och det var jätte kul att höra. Hon hade fått en bild av mig, innan vi träffades att jag var en jätte fet blonderad crack morsa! Hahahahahaha. Och jag trodde att hon alltid var en annan tjej. En jätte ful tjej alltså. Så när mina vänner satt och pratade och sa att "sarah är vacker" så tyckte jag att dom var riktigt sjuka i huvudet! Hahaha. Sen visade dom mig henne någon dag, och ja.... Hon är ruskigt vacker! Hade helt fel bild... Det är helt otroligt vilka bilder man målar upp av folk.

Hur som helst också så ringde niklas mig när sarah var här, och stackarn hade glömt sina hemma nycklar och behövde någonstans att sova. Så han och sarah bytte av varandra och niklas kom hit.. Men stackarn fick knappt sova för min lilla son hade ont i magen och behövde rapa.. Så han somnade inte förrän vid fyra tiden! Sen när niklas väl vaknade på morgonen (dagen) alldeles bakis och jätte trött. Då vart vanessa jätte glad och busade sönder honom. Hon skulle hoppa på han, killa honom och prata sönder honom. Haha. Han kommer nog aldrig hit och sover igen ;-)

Jaja sen kom iaf jocke hit under kvällen på lite film. Och nu ligger han här bredvid och tänker nog smita snart. Men det får han inte ;-) höhö. Vi har iaf sett världens roligaste film "what happens in vegas" så sjukt rolig, vi skratta så jävla mycket! Min lilla teddy björn och jag har nämligen samma dåliga humor! Haha.

Imorgon blir det nog centrum med bästaste martina om jag mår bättre! Hoppas det. Saknar min tjej. Åh, vilken härlig helg. Vad har ni gjort då? :-)

Kommentarer
Postat av: Robin

Vad är det som inte blir som du vill då? :)

2010-11-14 @ 17:12:34
URL: http://robins.myshowroom.se/
Postat av: Diana

varsågod :) hoppas allt är bra med dig? :)

2010-11-15 @ 19:53:25
URL: http://kaffeshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0