Dåligt underhåll

Jag är väldigt dålig på att underhålla er känner jag. Men jag har varit rätt busy sista dagarna! Har nämligen gjort dns nutids orientering! Kommer ni ihåg det som jag gjorde förra året samma tid? Oh ja, alla i årskurs sju-nio får varje år göra nutids orienteringen och jag är en av dom som rättar! Så det har jag hållit mig sysselsatt med nu två kvällar i rad! Trevligt trevligt. Tycker faktiskt att det är rätt roligt. Men jag måste tillägga att det är rätt tragiskt att se. Därför man får sån bra syn på hur bra eller dåliga skolorna är. Tex så kan jag genom att läsa bara ett svar avgöra ifall det är en skola i tex rinkeby eller en fin skola i stan. Lärarna är mindre engagerade, och eleverna driver, skriver dåligt och har nästan inga rätt om det är en skola från ett mindre bra område. Medans dom i bra områden har jätte bra resultat, skriver bra både stavning och stil mässigt. Det är jävligt tragiskt att se hur vissa skolor är! Inte konstigt att det går så dåligt för vissa :-S jaja. Det är iaf klart nu. Imorgon tar mamma tillbaka dom till jobbet och snart utses vinnaren! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0