Hur söt får man bli!!!


Våran alldeles egna lilla son. Åhh så vacker han är :)


Kommentarer
Postat av: Suzzie

Aww, vilken liten snutte =)

2010-10-21 @ 12:47:52
URL: http://suzziie.blogg.se/
Postat av: Li

Vilken liten sötnos till son du har :-D

2010-10-21 @ 12:50:12
URL: http://lillabubblans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför gör du sånna där saker för ? i respekt mot din pojkvän klampar jag inte in i eran lägenhet ! Tror knappast du skulle komma till mig. Förstår mig inte riktigt på dig, om du är så lycklig med din kille, varför måste du då göra mig illa ? Du tar i från mig vårdnaden, det är inte jag utan det är du som gör att han står pappa lös, pga utav hur elak du är. hoppas verkligen du lägger dina känslor åt sidan någon gång, och tänker på att det är ett litet hjärta som saknar sin pappa, och inte skulle förlåta sin mamma för att ta bort det

2010-10-21 @ 18:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0