Låt oss ta farväl

Jag vill göra något sjukt och sparka bak ut. Jag vill byta land och vara hon som försvann. Jag vill byta namn och inte veta om saknaden fanns. Jag vill byta liv för att se ett annat perspektiv. Jag vill vända och gå för att se en himmel som är blå. Kanske är jag blind, kanske är jag trött. Jag kanske inte är den jag borde. Jag kanske är den jag inte var menad att vara. Kanske är min själ i någon annans skal. Jag vill göra något sjukt. Jag vill göra något förändrat. Jag vill vända på träden, himmelen och havet. Jag vill släcka allt ljus och lära mig se i mörkret. Jag vill andas med hjärtat och le med själen. Jag vill göra det jag inte gör idag och ändra det jag inte tror är möjligt. Jag är annorlunda, inte som någon annan. Jag är mitt egna jag. Invecklad för dom blinda. Du kan endast se med öppna ögon. Endast förstå med öppet sinne. Vill du inte förstå. Jag har valt en väg som gör så kalla tårar blir till is. Should I stay? Would it be okay? Or would it be a sin? Just love me when im gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0