Ni får aldrig bli stora!

Tänk om man kunde få välja ens barns åldrar, att dom skulle stanna när dom var som bäst. I så fall skulle jag stanna vanessa nu, eller jag. Om någon månad när trots åldern är slut så klart. Men att alltid få höra hennes underbara kommentarer, hennes roliga frågor och få gosa med min lilla lilla älskade dotter. Få se hennes leende när vi är i lekparken, eller höra hennes skratt när vi busar. Neo skulle också stanna precis nu, han är som underbarast, så liten men ändå så snäll. Omedveten om allt, bara nöjd med det som händer. Jag är så lycklig. Älskar mitt liv. Älskar allt runt omkring. Älskar mest av allt dom små stunderna med mina barn! Jag är så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0