Nu är frågan

Hur ska jag göra med dopet?

kan inte bestämma om jag ska ha litet eller stort dop? Bjuder man en vän så ska alla komma.

Så bjuda alla vänner? eller bara ett litet dop? enklare med litet. Men roligt med stort. Dock dyrare med stort. HAHA

Och vilka ska man bjuda då?  

Åhhhh varför dessa mega-stora problem.

Det är ju dags snart, kanske bara ska ta han till handfatet och stänka lite vatten?? :O


Vanessa fick ju ett litet dop, ska man köra på litet den här gången med för att det inte ska bli orättist. Eller kanske slå på stort så man har gjort en av varje?


nej fy vad allt ska vara krångligt...


Kommentarer
Postat av: Martina

Lilla söt ungen vad han är gullig! Kör stort då har du testat båda. Och nästa barn du får så vet du exakt vad du ska välja för sorts dop, litet eller stort.. Jag är så himla smart.. TackTack!

2010-10-08 @ 19:00:07
URL: http://martinasalvadoor.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag tycker du ska köra på ett litet.

Som du säger det blir lättare så. ;)

de blir mer jämt då.. hehe så jag tänker iaf ;)

2010-10-09 @ 10:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0