Sömn lösa nätter

Helt otroligt, har haft världens problem att sova sista nätterna, jag vrider och vänder men inget händer. Jag förstår inte varför, jag är trött. Eller jag borde vara trött. På dagarna kan jag sova hur länge och djupt som helst. På dagarna somnar jag innan jag hunnit blinka. Men nätterna är hemska, ingen sömn och ingen ro. Alla andra sover. Till och med neo som är den som borde hålla mig vaken. Och det är värst när jag ska iväg någonstans. Behöver inte vara ngt viktigt, bara en fika med en kompis. Då ligger jag sömnlös till tre på natten. Usch, hjälp mig någon! Jag hatar att vara tröttare än resten av mänskligheten, men ändå mer sömnlös än dom flesta... Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0