Ville bara säga

Att jag älskar mina barn så ofantligt mycket! Det är en kärlek som inte går att beskriva med dom få ord som finns tillgängliga. Jag skulle kunna ligga i timmar och kolla på när neo ligger och sprattlar, när han sover. Och när han ligger och tittar på världen. Vanessa, jag skulle kunna spendera år med att höra dig berätta saker, leka med dig och se dig busa och le. Ni är så underbara. Jag undrar vad jag gjort för att förtjäna dom bästa barnen! Ni får mig att sväva på moln och inse vad livet är värt. Utan er är jag ingenting. Med er är jag allt! Jag älskar er mer än mina läppar kan mima, mer än mina fingrar kan skriva och mer än mitt hjärta har utrymme för. Ni är bäst, vackrast, starkast och underbarast av allt. Ni är mina änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0