Fyra veckors dagen

Igår blev lilla bebis fyra veckor gammal!! Det känns som om han alltid varit här, men ändå som om tiden gått otroligt fort fy.

Och första förkylningen har han också, jäte febrig. Men oj vad han är snäll även fast han har feber. Tror jag har fått världens snällaste unge eller ngt. höhö.

Lite bilder på en febrig Neo från igår!




När jag va fyra veckor gammal slog det mig att jag skulle bli modell.


Jag började öva ofta. STRIKE A POSE!


Sedan blev jag förbannad på den dumma blixten som alltid bländade mig.


Och jag beslöt mig för att det var tryggare vid mammas tutte!


ÅHH, VA DE DU SOM PRUTTA MAMMA?


Pojken med dom alla minerna... <3


Kommentarer
Postat av: Tess

haha va söt han är!!! =)

2010-10-01 @ 09:07:53
URL: http://rejment.blogg.se/
Postat av: Martina

Starkt söta bilder jag tror jag dör, speciellt den sista. IM IN LOVE ! :D

2010-10-01 @ 09:20:51
URL: http://martinasalvadoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0