Hemgång imorgon!

Ligger här med lilla pojken, bara några timmar över två dygn gammal. Mamma och vanessa har varit här hela dagen och myst med oss. Och imorgon/idag (klockan e efter tolv) får vi nog komma hem! Vi är bättre nu! Berättar när vi kommer hem. Men vi har fått gå igenom många blodprov för att få åka! :-(. Men som sagt förklarar allt när vi kommer hem. Nu ligger han iaf här och äter lite, och jag väntar på att få gå på toa, så kanske jag också kan somna om sen! Haha. Och juste jag har försökt men det funkar inte att ladda upp bild. Min mobil vill inte riktigt. Så ni får klart vänta tills vi är hemma! Men han är otroligt vacker iaf! Fast han inte kan se så mycket med sina små små ögon! Haha. Jaja skulle bara hålla er uppdaterade. Sov gott alla. Eller festa lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0