Nya bilder!!!


Precis upplagd på bröstet!!


Lille bebis med sin dumma nål!


Ny kommen till BB..


Gullegrisen!


Uppkommen från neonantal, och en rosa napp fick han med sig!


Gillar inte alls att klä på sig!!


Men tillslut fick jag :)


Bilbarnstolen, på g hem :D


Första liggen i sovgungan, han vakna och det funka INTE...


Andra gången sov han kvar. OHH YEAH!


Första gången i nya vagnen. Åh vilket mys


Mycket lill gos i mammas Stora säng!


I nya fina babysittern!


Lille Busar!


Morgon mys i mammas knä.


Först seriösa...


Sedan ointresserade...


Sen glada och busiga!!

Mina älsklingar, älskar er över allt annat!!
Mina skatter. Gör allt för er <3.

Så vackra! <3 <3 <3


Sorry att jag inte berättat något om förlossningen, men är fortfarande ruskigt sjuk och orkar inte sitta vid datan eller knappt röra mig alls. Men idag har jag känt mig lite bättre, så snart ska ni nog få veta!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fina båda dina barn är.

Verkligen super fina!

2010-09-09 @ 17:55:40
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0