Pung krossare

Att byta blöja på en flicka är enkelt, jag är flicka. Jag vet hur allt ska vara.

Men det här med att byta blöja på pojkar är fan inte lätt. Först så måste man hålla koll på snopp så det inte kissas överallt och vi får bada i kiss, sen måste man ju lära sig att tvätta på ett helt annat sätt också.
MEN det värsta är nog nästan det här med pungen...

HUR ska jag veta att jag inte drar upp blöjan för långt så pungen istället krossas??

Kanske sitter uppe vid naveln efter jag är klar, och han skriker och skriker. Jag fattar ingenting. Fortsätter ge tutte, försöka rapa och gullar med han. När allt han vill är att jag ska dra ner blöjan...

Herregud som en hel vetenskap det här med snoppar och pungar.. ÅH.


Kommentarer
Postat av: KiA

Alla är vi nybörjare! Ps:-) mina barn vägde 5.3 och 5.6 föddes vaginalt o UTAN bedövning:O allt beror på din egen attityd till förlossningen! E du feg o skraj klart du skriker! E du mogen o förberedd så no problem!:-)

2010-09-23 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0