HAHAHHAHAHHA jag dööööööööööööör!!

Jag diskuterade med Sarah nyss om ett ex till mig som testat mina underkläder. Det exet som alltså skapat barn med mig!!!

Varpå hon svarar "Men USCH vad äckligt, har du låtit hans kuk nudda dina underkläder?"
Jag:.....Ähh alltså... jag har låtit hans K vara i mig, tror du jag bryr mig om mina underkläder?"


HAHHAHAHHA Jag dööööööööööööööööööör.. så jävla söt.




Hennes blogg hittar ni här.
Kika in om ni vill ta del av fler roliga kommentarer!
Hon är ung mamma precis som mig, till en världens sötaste lilla Kaylee


Jag vet alldeles för opassande för min blogg, men ge mig gult kort nu så ska jag inte missköta mig igen ;*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0