Show your self

Visa vem du är och vad du vill. Ta dig i kragen och ring.

Du vet att du vill. Jag vet att du vill.

Just just do it. and make that call the best of your life.

Tiden är inne. Se till att göra det innan det är för sent. Nu är det dags. Nu eller aldrig.

Tänk inte på förut, tänk inte på ngt som hänt. Bara tänk på det som är.

På det som livet är. Tänk på vad som är rätt och fel.

Tänk på det du borde göra, förstå att you never can blame this on me.

Det är nu eller aldrig. Ring nu, eller bli evigt förvisad till ditt fängelse av tankar och ångest.

Det finns inget SEN, inget IMORGON, inget EN ANNAN DAG, inget i FRAMTIDEN, inget NÄR DET PASSAR BÄTTRE, inget NÄR DET KÄNNS BRA.

Den dagen kommer inte, det kommer aldrig kännas som det perfekta tillfället. MEN tillfället rinner ut i sanden.

Imorgon finns det inte längre en möjlighet. Visa dig stor. Visa dig själv. Visa din vilja. GÖR DE NU!!!















Fler bilder kommer sen. MASSA nya på min lilla sessa också!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tror att jag inte förstår dig

Du har sett så många platser javisst, det har du nog

Du vet hur allt ska va och trots de så tänker jag, finnas mycket mer kunskap än du tror... än du tror!

Du tror du äger jorden som du står på,att allt blir ditt där du du har gått i hamn.Men berg och träd ja allt som finns omkring dig har ETT LIV HAR EN ANDE HAR ETT NAMN!Du tror att dom som du vill kalla mäniskor ska se ut och tänka just som du!Men om du följer spår du aldrig sett förr kan du lära med ditt hjärta här och nu!Har du hört en varg som ylar under månens ljus, en vildkatt blir en stjärnbild mot din kind, kan du sjunga högt med bergens alla röster kan du måla allt med färg i en vind KAN DU MÅLA ALLA FÄRGER I EN VIND...



ps: jag ÄLSKAR din blogg :D

2011-04-04 @ 10:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0