Time for som sleep?

 

Fyffann, somnad när jag nattade barnen igår fasst jag hade massa att göra. Skulle måla skohyllan och fixa och dona, men näää vaknade 1 inatt och kunde i somna om Var ändå tvungen att gå upöp och stänga ner allt som var på.,

Men duktiga jag är så duktig att det slutade med att jag följde upp på allla bb avsnitt jag missat och sen satt och fixade min blogg lite! hahaha.....


Nu r jag istället skit trött och ska väl gå och sova innan alla vaknar? :)

Så får jag måla imorgon istället ;) Donar Tammy is in the run.



Gooodniiight bitches ;)


Ser ni hur svullen min näsa är? Jag är suuuuper förkyld sen en vecka tillbaka. HAH


Fuck det är ljust ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0