Ge mig din hand, jag drar dig i land . Och...

1291763832284 (MMS)

Ge mig din hand, jag drar dig i land . Och jag lämnar dig aldrig ensam. Nu e de vi. Och det ska bli, hela min värld. Minns du en dag, åh en sån dag. En dag du gav din röst till änglar. Då va de vi, för alltid vi. Du är min tröst. Du ger mig skydd, du gör mig trygg. Du gör så mitt hjärta bankar, du e topi, och det är vi. Du ger mig ett liv. Utan en tid, där det kommer hemska tankar. Åh va de e fint , att vara vi. Du är min värld, du står som ett svärd, allt för att skydda mig! Nu e de förbi, att ej vara vi. Du ger min själ en önskan. Åh vilken dröm, sydd som en söm. Att du älskar mig. Att leva i saga är flickans svaga.. Enda dröm. Du ger mig en chans. Att finnas till hands, att ge dig allt du önskar. Åh vilket liv, att leva i! Du är min önskan min högsta dröm, att älskas av någon så öm. Det är förbi en saga här vid. Vid vägens sista lilla kurva. Åh att de kan bli just you and me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0