Inte lagt mig än!

Shiiisses, haft ett nattligt besök av Linus som jag suttit och snackat med nu i... 5 timmar :D HAHA

Jag känner mig lagom trött, men det var fan trevligt iaf. Älskar att snacka om allt och inget, och tycker det är så härligt att man kan prata timmar i sträck. Man får varken slut på ord eller ämnen!...

Men nu är det väl iaf dags att krypa ner bredvid Mina barn, min kärlek, mitt liv. Mitt allt. Dom väntar på mig i sängen.

Nu ska jag bara krama på dom, ligga och titta på dom. Viska i deras öron att jag älskar dom. Sen somna i min trygghet och känna glädjen av mitt liv. Jag är så lycklig. Jag har allt jag kan önska mig.

Trodde aldrig att mitt liv kunde bli så bra, men jag måste vara den lyckligaste av alla.
Mitt liv är så underbart. Det leker... jag älskar allt i livet!



Kommentarer
Postat av: crippa

sötnos ;) puss

2011-02-03 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0