Varför är det alltid såhär?

Jag är såå jävla trött, stendöd. Varit det hela dagen. Och tänkte "ikväll dåååå går jag och lägger mig tidigt" Jo tjena... här sitter jag kvart över ett och har varit påväg till sängen i en timme... men "mååste" ju bara fixa lite innan...

Jaja jag har ju varit dålig på att uppdatera er på vad som händer.. så nu kör vi då!!

Jag har ju iaf flyttat, och haft såååååååå mycket att göra. Jag har besök i stort sett varje dag. och jag lovar mig själv att plocka i stort sett varje dag. men nääää. Jag kommer liksom ingenstans..

Det enda underhållande jag har just nu. Där är att jag fått tvätt och diskmaskin inkopplat!!

Så jag har hela helgen tvättat och disckat upp två veckors smuts. HAHA. Och jag har fan insett att det är fruktansvärt roligt att tvätta?!
Ja jag är seriös...

Men i veckan blir det iaf STOR röj... ALLT ska fan fixas för nu är det katastrof här hemma. Man liksom hoppar sick sack på golvet för att inte trampa på ngt... och man får i stort sett bygga upp en gång för att kunna gå (lite överdrift, men nästan).... Jag ve bara inte var jag ska börja... åhhh...

Men men så fort allt är klart så ska jag ta er på en rundtur genom lägenheten :D bra va?

Då ska ni få se the magic ;)


Melina har ju varit på besök i krigsstugan!!


En tiger också... =/


Vi lekte med camen i städningsrasten.... (som varade flera dagar)


Sen har ju självklart martina varit här... både en...


Två...


och tre gånger... eller ja... i ärlighetens namn så typ varje dag ;)


Och såklart har Nadja varit här :D

Sen har ju fler varit här, men inga som blev fotade :(
Fasiken!!!!


Jaja nu har ni iaf fått en liten och ytterst tråkig update... men nu vet ni iaf vad som händer i mitt liv :D nighty night bitches!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0