I knoooooow

Jag har lovat er en annan blogg, men ska få min morbror att hjälpa mig med designen, och innan han gjort de så får ni nöja er med att vänta på den ;)

Och nu medans ni ändå har min uppmärksamhet så kan jag ge er lite bilder och info om helgen ^^



Jag har ju alltså varit barnledig i helgen, från fredag till lördag, borde tagit den tiden till ngt så nyttigt som städning och sömn. But I didn't!!!

Nope, hade så klart fina Melina på besöka hela helgen, och sen flera om gångar med andra gäster här :)


Och självklart drack vi lite (mkt)... men det var super trevigt, var ju dock helt förstörd igår när barnen kom hem. Men de va de värt haha.



Här får ni iaf lite parteeey bilder från i helgen :)

























Andreas (Korre)


Jag från min charmigaste sida!


Jag och melina, coola som vanligt!!


Här kåtar vi oss! :)



Melina min lilla heeeeeeeetiiingg!


Jag och Andreas gosar party picture


Häär leker jag tittut :) En väldigt rolig lek om jag får säga det själv!



Bara för den är lite rolig!!


HEHE den bjuder jag på!!


Vi pussas.. mmmmmm mumsibabba! Melina puss is the best puss


Parteeeeyyy


Ähhh, det är alltså inte som det ser ut.....


HAHHAHA


Och Niklas ville icke vara med. Men det struntar jag i :D


Finns massa fler bilder!!! Men det får ni en annan dag ;)

Puss babes

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det din "riktiga" hårfärg eller har du färgat? SÅ HIMLA FIN! Om det är tonat eller färgat, vilken färg använde du dig av då? Skulle du kunna svara till min mail? Kommer lätt glömma bort att kolla det här inlägget igen..



/Hanna

2011-11-03 @ 10:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0