Hörru tönt kommenteraren

Du vill ju inte säga vem du är, men ville bara få dig att inse en sak. Om DIN kille tydligen fått upp ögonen för mig, så är det ju HAN som är problemet? För jag kan väl inte välja vad ngn annan ska göra?

Även om jag blir intresserad av en kille i förhållande så är det INTE mitt fel om han väljer att bli intresserad av mig också. Så det är INTE mig du ska piska Miss tönt. Det är din kille.

Sen vill jag berätta att jag har fullt upp med mitt egna liv, jag har en kille som jag INTE tagit från ngn annan. Och har inte haft kontakt med ngn kille med tjej, iaf INTE på det sättet.

Så vad du fått för dig i din egna "lilla värld" kan du behålla för dig själv :)

men kryp tillbaka till din egna lilla bubbla och fundera över varför din kille nu tydligen gått till ngn annan. SEN kan du se till att skaffa dig lite självrespekt ;) Det kan ju inte vara så svårt med tanke på att du e såååå tuff och vågar kommentera min blogg anonymt och berätta vad jag gjort :)
Duktigt tjejen, blire lite svartis faktiskt över att du är så grym, medans dumma jag bara springer runt och liksom SER TILL att killar ska falla för mig. Du kanske ska fundera över vad ditt problem är eftersom din kille TYDLIGE (enligt dig) nu har gått till mig...

Puss på dig


Dont let the fire burn if you can't handle it.
Put it out and think again.


Kommentarer
Postat av: Sarah- Ung mamma till Kaylee

T kolla upp deras ip adresser <3

2011-03-03 @ 20:22:47
URL: http://mylifeassarah.blogg.se/
Postat av: anonym

Du sätter ju på allt som rör sig vetkar de som? Var e pappan? Du pratar bara om dig o ditt ego? Var e familjen? Har de dragit? Görstår de, din blogg speglar idioti egoism, lycka till pucko!

2011-03-04 @ 00:48:57
Postat av: Anonym

"Och har inte haft kontakt med ngn kille med tjej, iaf INTE på det sättet."



Visst, som om inte alla vet vad Vanessas pappa är för typ...

2011-03-07 @ 10:36:48
Postat av: Tammy

Wtf? Vad hade det med saken att göra :S

2011-03-08 @ 00:39:47
Postat av: Anonym

Fattar du inte vad jag menar så är du jävligt trögtänkt, du kommer förstå en vacker dag.

2011-03-08 @ 11:25:00
Postat av: Tammy

Okej då får jag vara de, men du får gärna förklara vad du menar, för ingen annan förstår heller? Så berätta för hela världen, speak out. Annars är det ju svårt att ha en diskution när bara ena är närvarande?

2011-03-10 @ 01:24:36
Postat av: Linus

Speciellt när dom inte visar vilka dom är ^^ Moget..

2011-03-15 @ 18:42:24
Postat av: Anonym den andra

Haha epic win kommentarer. Satter pa allt som ror sig...Hah



Dessutom haller jag med. Vanessas pappa ar inte samtals amnet.



Tammy, jag tycker du tar i lite for mkt. ta nagra andetag och fundera pa varfor du orkar lagga ner tid pa ...anonym

2011-03-19 @ 04:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0