Idag är en alldeles speciell dag. För idag...

mms_img34503 (MMS)

Idag är en alldeles speciell dag. För idag tog nämligen neo sina första kryp steg! Ja jippi. Han är så duktig min lilla bebis. Och bara sex månader! Dock är INTE den här bilden av när han kryper. Den här bilden togs för några dagar sen. Så skippa alla korkade kommentarer om det :-) visst är han go? Nu är det bara en tids fråga innan han kryper ifrån mig och börjar söka efter faran. Men nej nej. Mamma ska ligga steget före. Ingen liten bebis ska få göra ngt jag inte ser. Nej nej ;-) förresten igår menade jag ju så klart att de va han kröp. Nu sover lill tussen sött bredvid lill tussan! underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0