Någon mer som är vaken?

Jag sitter och väntar på att hostel ska laddas ner, och har nudlar som kokar på spisen. Har en kompis här. David, som precis flyttat till tyresö från gubbängen!! han ska sleepa här inatt. Så han kom till mig, och har iaf fått en mini rundtur av tyresö.. vi ska iaf käka lite, titta film och sen antagligen sova. Stackarn ska ju dock till skolan imorgon ;) Själv kan man ju vila hela dagen. HAHA


Nää men, man behöver inte vara super pigg för att städa. Och det är de enda jag har på schemat imorgon.

Nu är det dags att få ordning på oredan här hemma. Eller iaf det som går, i väntan på att jag ska åka och köpa min bokhylla så jag har ngnstans att ställa böcker och dyl i :)

Kommer bli sååååå skönt. Tyvärr så är det ju så jävla krångligt att hitta ngt man gillar. Jag ÄLSKAR antik design på möbler. Men då måste dom ju verkligen se ut som jag vill också. Och det är svårt att hitta ngt som man verkligen älskar. Så blir lite mer sök. Sen ska jag ha en bokhylla !! FINELY!!!


Vad gör ni en dag som denna då?


Oj filmen e klar, nu ska vi käka nudles och kolla skräck. WEIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0