Förevigt nu

hello ppl, wazuuuupppp??? Va händer leeen??

Nä.. allvarligt, jag tänkte bjuda på lite bilder, se om man kan komma igång med detta bloggande igen, har faktiskt börjat känna suget, so lets give it a try :)


Vi börjar med bilder då iaf.. ok?


Fasiken vet inte var jag ska börja, vi har ju inte setts på ett tag...

Okej vi gör så att vi tar bilderna från vintern först och sen går vi bakåt i tiden? Sounds great.
bra då kör vi på de.


Julafton, paketöppning. Min morbror, sessa och Jag.


Jag och Neo vid matbordet :)


Pepzi ville kolla lite närmre på klapparna!


Här ser ni hur hon sitter! SÖT. (kunde inte låta bli att visa)


Här leks det med klapparna!


Fiin i dräkten!! :). storasyster fick en likadan!


Neo tycker att allt som storasyster gör är roligt, 
Vanessa tycker det är kul att Neo tycker att allt e så skoj!


Vanessa tycker om att gunga.


Det gör Neo också.


Sen gillar dom ju att bada också! Här e de hos mormor :)


Snö är kul också!


And this is me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0