Så här ligger ju då vi och sover! Min 180 ...

mms_img27385 (MMS)

Så här ligger ju då vi och sover! Min 180 säng är väl för trång eller något. Alla ligger vi på varandra :-) men det är mysigt. Man håller värmen i vinter kylan. Och slipper sova med för mkt kläder på sig ;-) dock sover jag alltid med t-shirt den här tiden på året. Oavsett hur varmt det är när jag lägger mig. För jag hatar att vakna upp frysandes. Ni vet när älskling redan vaknat och gått upp, så är det plötsligt skit kallt. Usch nej tack! Sover halv klädd tills det är omöjligt att frysa på morgonen! Och under sommar halvåret är det under kläder. Tycker det är hemskt att sova naken, skit äckligt!! Förstår inte folk som klarar de. Nä tack! Skit samma massa trött mössa snack bara för jag skulle visa en bild. Men jaja sov gott folk :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0