Hej hej hallå

Japp, nu ere som så... jag är förkyld.. igen !! därför det långa uppehållet. Kom hem från E-tuna / H-näs.... där det hände en sak som gjorde så jag inte mådde så bra... alltså inte med dom. HAHA. Utan i privatlivet ^^ ...
Sen blev jag dunder förkyld som jag nu varit i över en vecka... det andra "felet" som jag haft är inte heller över ! ... så jaaa... vad ska man säga... life is a bitch ^^... Allt är bara allmänt skumt nu faktiskt.
Men bilder från E-tuna och H-näs kommer inom kort, promes!

Endel har frågat om "Persson" och NEJ han finns inte kvar i mitt liv längre, inget jag vill prata om... men nu vet ni..


Börjar skolan på onsdag och innan dess är det så mycket som ska hinnas med...ska städas, ska göra klart matten, som är allt för mkt kvar... och samtidigt ringa allt som måste ringas angående mitt fysiska mående, lyckades ta mig ork till att ringa sjukvårds upplysningen förra veckan. Och dom sa bara GYN, Psykolog, och husläkaren.. HAHA  SUCK! :S....


En liten update... har inte så mycket mer att skriva för tillfället, ska komma tillbaka till er så fort jag har ork till det.


Och du som hela tiden skriver från Anonymt... varför? Hur mogen är du om du inte ens erkännr vem du är.. seriöst liksom... förstår mig inte på dom som gör allt för att få andra att må dåligt... men jag tar INTE åt mig... så sorry =)



Kramar på er alla


BIlden förklarar lite om det som hände i H-näs ;P

Kommentarer
Postat av: sessan

Spanks darling! Förlåt för igår! Men lova att träffa mig inom en vecka! För jag saknar dig sjukt mkt!! <3

2009-08-18 @ 12:28:42
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Hey gumz! Tack så mycket! :)



De kommer komma upp, ju offentligare bloggen blir så =D



Kärlek

/ - D.Dede

2009-08-19 @ 17:49:40
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: D.Dede

naaw tack gumz! =D

Ye, ja ska bli offentlig snart, tajmingen ska va rätt bara.



Kärlek

/ - D.Dede

2009-08-19 @ 19:56:56
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0