Gårdagen

Igår så kom Sanna o Janne hit o firade mig att jag hade fyllt år. De va verkligen super trevligt och jätte kul att få träffa dom. I pesent fick jag jätte fina ljus hållare och lite olika ljus till o andra saker. Sen fick Vanessa en jätte söt rosa apa som låter. HAHA jätte söt verkligen. Tack så mkt =)
Och tack för ni kom, vi träffas allt för sällan så de va verkligen kul!

Efter dom hade gått så va de dags att börja baka inför idag så de ska bli kexchoklad paj och räk smörgås tårta. MUMS!
Men fy fasiken va slut jag va. Jag bakade o fixade hela kvällen men till slut blev de iaf halv klart. Och snart ska jag fortsätta med "garneringen" på båda tårtorna. (bilder på slut resultat kommer sen)
Iaf idag kommer ju släkten o ska fira mig. så vi får se. Ska iaf få alla presenter idag =) JAAA!
Men de ska bli kul och väldigt gott o äta allt jag jobbat hårt för XD.. :D

Lägger in lite bilder från gårdagen här nere. Fick dock inget när Sanna o Janne va här =( Synd men ni får se dom ngn annan gång :D





Kläderna jag hade igår





Vanessa på kvällen när pyjamasen kommit på =)



Smeten till kexchoklad pajen :)



Så här blev pajen efter ugnen o allt slit =)
Jag ska ju dock ha grädde på min vilket inte stod i receptet :P










Kommentarer
Postat av: jennifer

Den pajen skulle jag inte tacka nej till! :D ^^

2009-02-24 @ 22:32:25
URL: http://jenniferalexzandra.blogspot.com
Postat av: jennifer

Tack så mycket gumman. Jag saknar er också. <3 pusspuss

2009-03-11 @ 10:03:24
URL: http://jenniferalexzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0