SE HIT! Astrid, Myrra, d/N, Marlene Eller vad ditt namn är?

Okej det finns en viss person som ALLTID kommenterar mina inlägg som denne person har något emot.

Jag beter mig som 15, jag gör det fel och jag gör si!!... nu senast fick jag en kommentar angående mitt inlägg om att folk snackar om saker dom inte vet något om..
Och TYDLIGEN så är jag omogen som bryr mig om det...

Och jag kan inte sluta undra Astrid, Myrra, d7N, Marlene, Anonym... eller vad ditt namn nu är? Jag vet inte vilket jag skulle använda mig av... eftersom du själv använder dig av dom alla :)

Är inte det liiite patetiskt tycker du? Att sitta och kommentera mina inlägg skriva MASSA saker som du verkligen inte vet något om, följa min blogg i ETT ÅR... men fortfarande inte våga berätta vem du är? :(

Stackars. Du kan inte ha det lätt va? Det kan vara svårt för en del att stå för sina åsikter.. men det brukar grunda sig i rädsla.

Så jag undrar? Är du konflikträdd? :). Eller är du rädd att jag ska säga ett fult ord åt dig?


Kom igen, hur gammal är du? du beter dig som 12 år. =/ Tycker verkligen synd om dig.

Ha inga jävla åsikter om du inte vågar stå för dom? Du kanske är en vän till mig? kanske därför du inte vågar säga ditt namn? Men tro mig ALLA har rätt till åsikter.

Tyck vad du vill det är jävligt skönt att folk säger vad dom tycker. Och dom saker du har fel i... hur ska vi kunna argumentera om du aldrig säger namn? :)

Juste fegis fegis fegis.... du vågar ju inte argumentera..

men vet du vad jag tycker det är dags att du säger vem du är. För jag tar inte åt mig av dina kommentarer förrän du är ärlig med namn.  Jag tar inte åt mig av något någon skriver när den själv är rädd.

Att du kommenterar alla klagomål jag har bevisar bara din låga självkänsla, du tycker illa om något hos dig och MÅSTE trycka ner andra för att må bra... mobbing symptom. Skulle gissa starkt på att du blivit mobbad i ditt liv :)

Stackars liten. Men jag kan inte sluta undra... om jag inte borde bry mig om vad folk säger? varför bryr du dig då om vad jag skriver i min blogg? :(

är inte det liiite motsägelsefullt? Jag är ju 15 år skit omogen och vet ingenting eftersom jag brusar upp över att folk snackar skit om saker dom inte vet något om.. så varför gör du samma sak nu då?..


Jag blir arg när jag ALLT för ofta får höra saker som andra gör fel med det och det och det. Men personen erkänner aldrig sina egna fel. OCH vet dessutom inte ens vad den pratar om. den klankar ner på folk, ger dåligt rykte och är allmänt elaka för att dom själva inte vet hur något fungerar.

JA jag brusar upp över en sån sak. Jag blir arg när folk lever för att klanka ner på andra!

Precis som jag börjar störa mig på dig, för du gör likadant skriver om saker du inte har minsta aning om. Och det är ENDAST för du lever i en egen bubbla och enligt dig ska världen aaalltid se ut på samma sätt. Och sen är det ju aaaalltid roligt att få skriva dumma saker till folk. Eller hur?

Tragiskt, du har inte mycket att göra på dagarna va? :(

Men kom igen. Skriv ditt namn nästa gång så kan vi diskutera allt som du frågar men jag aldrig får chans att svara på :)

Eller vågar du inte?


Vet att jag skrev att jag inte tar åt mig, och det gör jag inte heller. Kommenterar nu för jag e trött på att se dina kommentarer till alla inlägg jag gör som handlar om saker jag inte gillar. Jag har tydligen inte rätt att ogilla enligt dig =/

Det jag mena var iaf att jag bryr mig inte om VAD du skriver.. bara ATT du skriver. Och att du gör det fegt =/

Men om du blir ledsen och rädd nu för att jag började argumentera. Så får du ha det så bra :( Gråt inte för mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0