En sån dag...

ni vet den då ni önskar att ni inte hade öppnat ögonen på morgonen, utan bara fortsatt blunda, drömma och vakna om ett par dagar..

Allt har verkligen gått snett idag, och på ett sånt sett så man känner att hela framtiden är förstörd..

Det är bara att bita ihop. ni har väl hört om det gamla att alla människor har ett varsit oturs år? Ett helt år då allt är typ.. bajs?


Hur som helst så verkar jag ha mitt nu, om det här inte är mitt otursår så tänker jag FAN inte vara med när det väl kommer. För dom här månaderna räcker gott och väl för mig...

Usch för 2010!!!

”Some women choose to follow men, and some women choose to follow their dreams. If you’re wondering which way to go, remember that your career will never wake up and tell you that it doesn’t love you anymore. ”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0