Inte hundra inlägg när solen kikar fram

Nä så är det väl, på sommaren så bloggar alla mindre!! Därför alla är ute och steker på en gräsmatta eller strand :)

Och mitt problem är ju att jag endast har en stationär data, annas hade ni fått följa med mig var som helst. höhö


Jaja, har iaf varit på MVC idag vanlig rutinkoll. Och jag älskar ju min barnmorksa, skulle kunna gå dit på en kaffe varje dag!!

Jag fick också reda på min vikt idag, uuuhaaaa. vill ni veta? Vågar jag berätta? ;)

Jag väger iaf 67.3 kg mer kläderna på, så vi kan avrunda till 67 exakt!

Först blev jag glad och tänkte "okej, har bara gått upp fyra kilo på nästan två månader" och det är rätt bra när man e gravid ;)

Sen insåg jag att det är 14 veckor kvar till förlossning... vilket betyder att jag lätt kommer hinna nå 80 gränsen ifall jag inte håller koll på mig själv!! Fy faaaarao.

Jag dör om det händer, så nu ska jag iaf gå in ordentligt för min diet. det blir inget onyttigt alls, ja förutom ett par glassar eller så i sommar. Men glass kan jag unna mig. Men bye bye chips, godis och bullar. Se you in september!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0