När ska jag lära mig?

Jag förstår inte när jag någonsin ska lära mig att sömn är viktigt. Jag älskar att sova. Verkligen ÄLSKAR! Men jag hatar att gå och lägga mig. Jag har såna jävla problem med det, hur kan det vara så svårt att lägga mig sig klockan tio? Det är då jag borde. Men med tvn på blir det svårt, när man varit så trött dagen innan att man sovit under dagen. Då är det svårt. FAN! Jag måste lära mig, jag önskar att jag kunde sova nio timmar varje natt och sen vakna ut vilad och glad på morgonen. Men hur ska jag lyckas? Jag gillar inte att lägga mig tidigt, jag älskar att vara vaken på natten. Helt otroligt. För lite sömn gör att kroppen slutar fungera som den ska, psyket slutar fungera. Man blir irriterad hela tiden, och ledsen för minsta lilla. Hela ens liv är instabilt. Helt otroligt, orkar inget mer. Dags att ändra det här nu!

Kommentarer
Postat av: Martina

hahaha, mm visst jätte gullig!



Vad menar du med Yesyes? :P

2010-10-27 @ 15:13:37
URL: http://martinasalvadoor.blogg.se/
Postat av: Martina

eller ahaaa. Nu fattade jag! SKIT KUL det är tack vare dig! :@

2010-10-27 @ 15:14:28
URL: http://martinasalvadoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0