Saker ni inte visste om mig!

Jag tänkte att folk är jävligt nyfikna på hur man är som person, och nu ska jag faktiskt berätta vissa saker för er som ni inte visste.

Jag är INTE långsint: När folk känner mig eller vet vem jag är så framstår jag som en fruktansvärt långsint människa. Så det här kanske kommer som en chock för er. ;)

Jag är faktiskt så fruktansvärt förlåtande utav mig att jag ibland blir chockad själv, ibland önskar jag att jag vore mer långsint, att jag kunde hålla mig arg längre. Men det kan jag inte. Om jag blir ovän med någon, sur på någon eller ogillar något någon gör då tar det faktiskt inte mer än ett par timmar, eller MAX ett par dagar för mig att förlåta och sluta bry mig alls. Fast den andra personen tror oftast, eller tillome ALLA tror att jag är jävligt långsint. Och att det tar evigheter för mig att förlåta.  Men faktum är att jag bara tycker det är "roligt" att vara det. Ja det låter konstigt.

Men om jag blir arg på någon, så kan den OFTA få höra pikar om det lång tid efteåtr, men det är bara för jag tycker det är "kul" att driva om det. Jag tycker det är roligt att låtsas vara långsint. Donooo why!

Kanske är det för att jag inte är det eller så är det för att jag bara har oerhört dålig humor (^^).

Men från sekunden jag börjar bråka med någon så är bara första timmarna BRÅK från min sida, resten av tiden är det bara jag som har tråkigt, och tycker den andra personen borde slappna av lite. Därför brukar jag oftast ta lång tid på mig att SÄGA att jag förlåtit någon, fast jag gjort det för länge sen. Men det är det ju bara jag som vet ;)

Jag tycker alla människor är vackra: Folk snackar hit och dit om hur fula vissa personer är, men jag tycker faktiskt sällan det. Även fast en person kanske är "mindre" söt vacker än det jag tycker är vackert, så tycker jag att ALLA människor är söta och har en viss charm på sitt eget sätt.

Jag kan inte säga ärligt att jag tycker någon är ful OM inte jag vet hur dens personlighet är. Enda gången jag ärligt säger att någon är ful så är det för jag ogillar personligheten. För DET är det enda som kan få en människa ful.

Men om vi kopplar bort en personlighet så finns det INGENTING i någons utseende som kan göra någon ful. Därför alla är vackra på sitt sätt. Jag brukar ofta kolla på folk då min första tanke är "oj va.. osöt" ;). Men sen börjar jag kolla och då kan jag ALLTID se någonting som gör den personen vacker. För alla är vackra. I mina ögon finns det ingen som inte borde go under termen "vacker", eller ja jo Vissa men deras personligheter är det som är fula. Men utseende mässigt så har alla sitt egna speciella sätt att se ut. Och bara DET är vackert i sig!!



Hmmm kommer inte på något mer, men säger till ifall jag gör det ;)

Hur är ni inom dom här kategorierna??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0