WOHOOOOO

Den nya kameran var peeeeeeeeeeeeeeerfekt :D Så jävla happy, det sjukaste är att den här var 500:- billigare än förra? Ja de bevisar ju iaf att dyrast inte alltid e bäst!! Men de blev lika dyrt iaf, köpte till ett minneskort. Eftersom det från förra kameran var för litet HAH. FAIL! Men men bilder kommer imorgon you knoooow. Barnen sover nu och jag ska också testa snart tänkte jag. Ser så risig ut nu, helt död. Så blir inga bilder på mig. Förrsten så hade jag vackra Jennifer här idag på besök. Så jävla kul att vi träffas lite oftare nu. Annars hinner man sakna varandra så mkt. Så vi lagade lite mat och bara satt och snackade i flera timmar. MYSIGT!!! WTF är det bara jag som inte kan lägga in bilder just nu???

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så mysigt! Vi får ses snart igen! :) puss

2011-03-18 @ 16:36:10
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0