Står under hot!

En kär vän till mig, Martina ger sig inte med att jag ska skriva på denna sida. Att jag inte har ngt att skriva om bryr hon sig ju inte om.
Rubriken ljuger ju lite också, jag är ju inte riktigt hotad än, men känner att de kommer snart, så jag tänkte att de e bra att vara ute i god tid.

Så här är jag, vad gör ni nu för tiden?

Mitt liv rullar på, pluggar. Grundämnen, så just nu har jag en paus i mitt matte prov, hurray (!!)...

Jaja matte e roligare än dess föregångare iaf... I have to say.

Hade svenska B tidigare. Åh fy faaaaan vilken hemsk kurs. Den borde göras om helt och hållet, liksom konstrueras om till ngt som människor är villiga att gå med på, för de den går ut på just nu, de är ju bara helt otroligt att dom ens utsätter människor för de. Vaffan liksom.


Jaja skitsamma G fick jag iaf, och de var ju rätt bra med tanke på att jag nästan inte gjorde ngt för att den var så dö hemsk. "skriv en debattartikel som om du skrev på 1700-talet för en fransk tidning" man ba.. "hehe, ursäkta jag tror jag missuppfatta, kan du ta de igen?"

Jag skrev en debattartikel som om jag skrev den idag, för en svensk blogg. Men hör och häpna g+ fick jag på den, ja läraren måste kanske ha haft en bra dag...

Skitsamma, nu matte A. Den kursen är rolig, gillar matte. Proven e lite halv jobbiga, men de ska dom väl vara i guess. Men annars njuter jag till fullo.

Kan väl återkomma med bilder sen? Eller... ngt sånt? Lite prat om jul o nyår kanske?

Mja, får se vad min hjärna hittar på, kanske ska tvinga Martina att gästblogga, Mwuahah.
Då lär nog tjatet avta rätt fort. *fniss*

Hejdå för denna gång mina undersåtar


Kommentarer
Postat av: Martina

Äntliiiiiiigen

2012-01-09 @ 19:12:10
URL: http://martinasalvadors.blogg.se/
Postat av: jennifer

Var på tiden Tammy! :)

2012-01-09 @ 21:15:24
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0